Nahoru
Design interiéru
Modelářství a návrhářství oděvů
Modelářství a návrhářství oděvů

Závěrečné zkoušky

 

ZÁVĚREČNÉ ZKOUŠKY 2022/2023

 

 

Časový harmonogram závěrečných zkoušek – jaro 2023

 

Písemná část závěrečných zkoušek:

všechny obory (C, P, Tr, Te): 1. 6. 2023 

 

Praktická část závěrečných zkoušek:

 

 všechny obory (C, P, Tr, Te): 5. 6. – 9. 6. 2023

 

Ředitelka školy vybere z jednotného zadání nejméně jedno téma. Vybere-li jich více, žáci si téma losují.

Pořadí žáků určí ředitelka školy.

Časový limit pro realizaci praktické závěrečné zkoušky je u všech oborů stanoven podle jednotného zadání. 

 

Ústní část závěrečných zkoušek:

 

5. 6. - 16. 6. 2023 pro obory Tesař a Truhlář

19. 6. 2023 pro obory Cukrář a Pekař

 

Předání vysvědčení pro závěrečné ročníky SOU za 2. pololetí bude ve středu 31. 5. 2023.

 

 

Platnost od 31. 10. 2022.

 

 

Ing. Jana Bláhová, ředitelka školy

 

PŘÍKAZ ŘEDITELKY ŠKOLY k MZ a ZZ 2023 naleznete ZDE (Velikost: 236.29 kB).

Termínový kalendář

Naši partneři

Jak se k nám dostanete

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.